Schrijf de eerste recensie!

Artikelnummer335411
Originele titel:
Böhse Onkelz - Böhse fürs Leben
Acteurs:
Böhse Onkelz
Speeltijd: 281 min.

Böhse für's Leben" wordt geleverd in een high-quality mediaboek in een slipcase met blinddruk, 26-paginalang boekje en meer. Na twee extreem snel uitverkochte comebackshows en de viering van hun reünie, werd vorig jaar het jaar van de doorstart. Dit was niet de tweede keer op Hockenheimring, maar de vierde! "Böhse für's Leben" was het motto. Treurig, arrogant en niet verlegen, typisch Onkelz! Maar ""Böse für's Leben"" betekent meer voor de fans. Omdat het niet alleen maar om de band of hun fans gaat - ""Böhse für's Leben"" is een lifestyle. Met uitroepteken! En de show? De flashy en soms operette-achtige opzet van de comeback van het jaar daarvoor is weggehaald en het bevatte elke hit die daarvoor was weggelaten. Iedereen van de 40.000 fans die erbij waren tijdens hun Hockenheim weekend, zullen de intro en opening tot hun dood herinneren. Ze zullen ""Viva Loz Tioz"" onthouden, de vlammen tijdens "" Stunde Des Siegers"", de vele moshpits en het geweldige koor van fans dat soms boven de band uitkwam. Ze herinneren zich alle hits, en natuurlijk, ""Wir bleiben"" - het eerste nieuwe Onkelz nummer sinds 2004. Iedereen is te zien in de "Böhse für's Leben" documentaire. Je kijkt mee over de schouder van de Onkelz en in de coulissen van het grootse podium ter wereld. Band, crew en fans - iedereen komt aan het woord. De documentaire duurt meer dan 100 minuten en laat zien hoe ze rocken op Hockenheimring. Het bevat ook het gehele zaterdagconcert. De euforie van de band, hun liefde voor het spelen en motivatie die ze hebben is geweldig, de onvergetelijke ervaring voor hun fans is gevangen in de beste beeld- en geluidskwaliteit. Een geweldige uitwisseling van energie en emotie vond plaats tijdens de vier concertdagen, die elk meer dan drie uur duren. Als je er niet bij was, zal je het niet geloven! Nu heb je het bewijs, de ultieme boodschap: ""Böhse für's Leben!""

Feiten:
Totale Afspeeltijd Documentaire: 100 Minuten (inclusief live materiaal)
Totale Speeltijd Concert: 181 Minuten"