Klantenservice


Wij staan graag voor je klaar wanneer je vragen of suggesties hebt.

Klachtenafhandeling:

Ondanks dat wij altijd proberen je zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over een product, de levertijd of iets anders. Je kunt je klacht kenbaar maken door een bericht aan de service afdeling te sturen middels onderstaand formulier. Klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Large Popmerchandising B.V. is aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg, wat aangeeft dat wij ons verplichten, om ons aan de algemene voorwaarden te houden, die samen met de Consumentenbond zijn opgesteld. Ben je niet tevreden over onze producten of service? En slagen wij er -samen met jou - niet in om tot een voor jou bevredigende oplossing te komen? Dan kun je je geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Kijk op de website van Thuiswinkel Waarborg voor meer informatie.

Geschillen worden zoveel mogelijk in onderling overleg opgelost. Indien dat niet mogelijk blijkt te zijn, heeft de Nederlandse rechter rechtsmacht en is de rechter in het arrondissement waar Large is gevestigd bevoegd, tenzij Large voor de rechter van jouw woon- respectievelijk vestigingsplaats kiest.


Verhuisberichten

Een adreswijziging binnen Nederland kun je rechtstreeks aan ons doorgeven bij het onderdeel verhuisbericht. Je kunt je adreswijziging ook doorgeven via het digitale verhuisboekje van Verhuisvriend.nl. Selecteer Large en wij bevestigen automatisch via Verhuisvriend.nl dat je adreswijziging verwerkt is. Je ontvangt onze catalogus dan keurig op je nieuwe adres.

Large Popmerchandising BVBA draagt het BeCommerce Label. Dit betekent dat onze website door een onafhankelijke organisatie gecontroleerd wordt op het respecteren van de BeCommerce Label Code van het Belgisch Direct Marketing Verbond (BDMV). Deze Code beschermt je belangen als consument. Je vindt meer informatie over de garanties van het BeCommerce Label op www.becommerce.be

Large Popmerchandising BVBA is lid van het Belgisch Direct Marketing Verbond (BDMV). Dit betekent dat Large Popmerchandising BVBA eveneens de Gedragscode van het BDMV respecteert.

Voor vragen kun je steeds terecht bij de online bemiddelingsdienst op www.becommerce.be. Je kunt ook een klacht indienen bij het Comité van Toezicht van het BDMV, Buro&Design Center, Heizel Esplanade B46, 1020 Brussel. Large Popmerchandising BVBA aanvaardt de tussenkomst van het Comité van Toezicht van het Belgisch Direct Marketing Verbond voor alles wat het BeCommerce Label betreft.

Geschillen worden zoveel mogelijk in onderling overleg opgelost. Indien dat niet mogelijk blijkt te zijn, heeft de Belgische rechter rechtsmacht en is de rechter in het arrondissement waar Large is gevestigd bevoegd, tenzij Large voor de rechter van jouw woon- respectievelijk vestigingsplaats kiest.

Onze klantenservice staat graag voor je klaar met advies en antwoorden op je vragen. MA-VR: 09:00 tot 17:00

Telefoon: 010-286 20 66
Faxnummer: 010-286 20 60
eMail: mailbox@large.nl
Telefoon: 03-667 66 06
Faxnummer: 03-667 66 16
eMail: mailbox@large.be
Gebruik a.u.b. ons contactformulier

Schrijf ons op Facebook & Co

Ook luisteren we hier graag naar je vragen en suggesties. Rammen op die toetsen!


Delen!