1. Schrijf de review met je eigen account.
  4. Je stemt ermee in dat de review wordt vrijgegeven onder de naam waarmee je je hebt geregistreerd bij de Large webshop.
  5. Een goede review vertelt iets over het product zelf en voegt iets toe aan de productinformatie.
Het staat Large vrij om je review, zonder opgaaf van redenen, te verwijderen.
review 1 tot 2 van 2 Sorteren op: Datum | Hulpzaam

2 reviews Geschreven op: Leeftijd: 20 - 25 jaar
Emigrate

Het debuutalbum van Emigrate. Dit is een solo project van Richard Kruspe, de lead gitarist van Rammstein. Het is dan ook moeilijk om bij het beluisteren niet te letten op de kleine Rammstein overeenkomsten. Vooral het gitaarwerk en drumwerk toont op veel plaatsen een sterke overeenkomst met Rammstein. Het nummer Resolution bijvoorbeeld, had zo op een Rammstein album kunnen staan. Het album opent sterk met een trio sterke nummers, maar zakt een beetje in door nummers als Babe en Let me Break. New York City en Resolution schudden je echter klaarwakker, en dit zijn dan ook de 2 topnummers van deze cd. Van de nummers die hierna volgen is een groot deel aardig, maar hier steken You can't get enough en help me toch bovenuit. Dit album krijgt van mij 4 sterren omdat ik de vocalen van Richard niet helemaal goed uit de verf vind komen. Er is in de studio teveel gesleuteld aan zijn stem met allerlei technieken, en dit heeft als gevolg dat zijn stem emotieloos klinkt op veel plekken. In de hardere nummers komt dit goed tot zijn recht, maar in nummers als Babe irriteert het me een beetje. Als ik echter kijk naar de replaywaarde, krijgt dit album toch 4 sterren van mij omdat ik het gitaarwerk erg waardeer. Dit is het soort muziek wat ik zelf ook zou maken als ik een band zou oprichten. Het vervolgalbum komt uit op 14 november, en dan zal het echte gezicht van Emigrate zichtbaar zijn. Ik ben benieuwd. Rest mij echter alleen nog de vraag, wat er van Emigrate gekomen zou zijn als Richard niet bekend was van Rammstein.

Heeft deze recensie je geholpen?

18 reviews Geschreven op: Leeftijd: 15 - 20 jaar
Geweldige cd

Ik ben al een tijdje fan van Emigrate, dus toen ik deze cd kon kopen met m'n bonuspunten was ik dan ook heel blij ^^ Het is een hele goede cd van hoge geluidskwaliteit. De nummers zijn krachtig en Richard's stem is echt geweldig, zoals we van hem gewend zijn. Ik vind het cd hoesje ook erg mooi en stevig, dat had ik niet verwacht. Over het algemeen is het een geweldige cd. Ook weer topservice van de Large!

Heeft deze recensie je geholpen?

review 1 tot 2 van 2

Jouw vraag