1. Schrijf de review met je eigen account.
  4. Je stemt ermee in dat de review wordt vrijgegeven onder de naam waarmee je je hebt geregistreerd bij de Large webshop.
  5. Een goede review vertelt iets over het product zelf en voegt iets toe aan de productinformatie.
Het staat Large vrij om je review, zonder opgaaf van redenen, te verwijderen.
review 1 tot 1 van 1 Sorteren op: Datum | Hulpzaam

17 reviews Geschreven op: Leeftijd: 20 - 25 jaar
Koloss is kolossaal

Meshuggah moest na ObZen zich serieus bewijzen naar zijn fanbase, en de gewone voorbijganger, dat ze de grenzen nog konden verbeteren, na het werk van Obzen, omdat dit album, voor vele oude Meshuggah fans was ObZen een teleurstelling tegenover de werken als Nothing, Chaosphere en Destroy Erase Emprove, dus kwamen ze in 2012 aan met dit nieuwe materiaal; ik heb het album beginnen te luisteren van track 1 en moest zeggen, het begon pas te komen vanaf track 3 dat ik echt het Meshuggah hoorde waar ik heel geliefd was bij Obzen, waar ze echt de intensiteit, en de gekte vanaf nummer 1 erin smeten,
is dit een slecht punt ?
voor mij persoonlijk niet, I am Colosus, is iets rustiger, e, heeft zijn snellere momenten, maar wat dit nummer heel goed bereikt, is dat het heel organisch aanvoelt, het tweede nummer The Demon's Name Is Surveillance is daarentegen meer iets wat we bij oudere nummers terug horen veel statischer, sneller, en diverser, het heeft een wat déjà vu impact, maar een aangename impact, vanaf track 3 gaat ge veel wisselingen tussen organische tracks en echt verfrissend nieuw materiaal tegen komen, die wederom heel divers zijn van de andere , ik raad u zeker aan om organisch behind thé sun eens te checken,
dan wil ik verder terug komen op de afsluit track op dit album The Last Vigil,
nog nooit heeft een nummer van deze band, me zo aangenaam acceptatie gegeven voor een afsluiter als deze, niet in sprake van gelukkig, maar, van dit kan ik rustig nog eens op repeat afspelen, omdat als je het hele ding luistert van track 1 tot 10 perfect in balans is en deze track heel goed zegt van "word vervolgd, die indruk laat het mij na in ieder geval;
ik geef dit album een 9,6/10 waardoor het een 5/5 sterren behaald, het voorgaande album vond ik zeer goed, maar dit album heeft een unieke balans, een unieke sfeer die misschien niet bij Meshuggah in de mand past, maar misschien de betekenis is van iets nieuws, in ieder geval dit ding moet ge zeker eens checken, en als mijn review u overtuigd heeft het te ontdekken, en u zich erin vind, ZEKER het ding aan te schaffen, ik koop mijn cd's fysiek, maar dit ding is de moeite meer dan waard om in uw collectie te hebben, steek dit niet in uw muziek afspeelijst en laat het niet liggen tot er toevallig eens een van deze tracks passeert. maar speel het af in volgorde !
je krijgt er ook een poster bij van de gateman, "dit is echter wel de hoes van de cover", maar het kunstwerkje is natuurlijk ook zijn aandacht en input ingedaan, en verdient ook zijn credit,

Heeft deze recensie je geholpen?

review 1 tot 1 van 1