Kan ik gewoon bestellen bij LARGE?

Ja, natuurlijk. We leveren net als gewoonlijk en doen ons best om de pakketten zo snel mogelijk bij je af te leveren.




Zijn er op dit moment vertragingen in de levering?

Om bij onze klanten te kunnen leveren en tegelijkertijd de veiligheid van onze medewerkers te garanderen, hebben we onze processen op het gebied van logistiek, verzending, distributieketens en inkoop aangepast. Hierdoor kunnen we prioriteit geven aan de opslag en levering van artikelen. Daardoor kunnen onze levertijden op dit moment langer zijn dan gebruikelijk. Je kunt de actuele levertijden vinden op de productpagina van elk artikel. Bedankt voor je begrip in deze moeilijke situatie.




Kan ik een ander afleveradres opgeven?

Ja, natuurlijk.




Kan ik pakketjes krijgen die geïnfecteerd zijn met het Coronavirus?

Nee. Alleen als je een geïnfecteerde pakketbezorger knuffelt. Meer informatie over hoe onze koeriers je helpen om beschermd te blijven, vind je a hier.




Wat moet ik doen als ik iets retour wil sturen?

Je kunt je retourzending naar ons terug sturen zoals gewoonlijk. Volg gewoon de onderstaande link – www.large.nl/return-service.html Je retourzending wordt direct na ontvangst verwerkt en je zult je geld zo snel mogelijk terugkrijgen.