Levering

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?


Als alle artikelen op voorraad zijn, heb je je bestelling binnen een paar dagen tot een week in huis. Als niet alles op voorraad is, wachten wij maximaal 30 dagen tot levering mogelijk wordt. In dat geval hoor je natuurlijk van ons. Let op: bij een vooruitbetaling gaat de termijn in na ontvangst van betaling.

Uiteraard gaan wij tot directe levering over als alle artikelen vóór de aangegeven tijd weer op voorraad zijn. Het staat Large vrij om de bestelling in meerdere delen te leveren om een langere wachttijd te voorkomen. Eventuele extra verzendkosten zijn dan voor onze rekening. Indien we de levering in meerdere delen opsplitsen, houden we het restant van je bestelling maximaal 30 dagen vast. Mocht het anders zijn, dan hoor je van ons. De uiteindelijke beslissing ligt altijd bij jou. Nalevering vindt alleen dan plaats wanneer het resterende bedrag hoger is dan € 16.

 

Krijg ik een Track & Trace code?


Van Large krijg je altijd een Track & Trace code.


 
Wat als ik niet thuis ben?


Indien je niet thuis bent zal PostNL je pakket proberen af te geven bij je buren. Als dat niet lukt dan laat de bezorger na de eerste bezorgpoging een kaartje met een 'niet-thuiscode' achter. Daarmee kun je een nieuw bezorgmoment voor de volgende verzenddag uitkiezen.
Indien je bij de tweede bezorgpoging ook niet thuis bent kan je met het achtergelaten kaartje je pakket bij een PostNL ophaalpunt in de buurt ophalen.


 
Kan mijn bestelling vanaf een bepaalde datum geleverd worden?


Dat is mogelijk mits de bestelling nog niet in behandeling is genomen in ons magazijn. We houden de bestelling dan vast tot de aangegeven datum.

 

Is het mogelijk de bestelling in delen te ontvangen en zo ja, betaal ik hier extra verzendkosten voor?


Het staat Large vrij om de bestelling in meerdere delen te leveren om een langere wachttijd te voorkomen. De kosten die gemaakt worden om een volgende zending bij je te krijgen zijn altijd voor rekening van Large. Indien we de levering in meerdere delen opsplitsen, houden we het restant van je bestelling vast. Als we hier om de een of andere reden van af willen wijken, hoor je eerst van ons. De uiteindelijke beslissing ligt altijd bij jou. Nalevering vindt alleen dan plaats wanneer het resterende bedrag hoger is dan € 16. 

 

Wat houdt de uiterste leverdatum in?


Dit is alleen van toepassing als je bestelling niet compleet leverbaar is. Als al het bestelde op voorraad is, zal het (afhankelijk van je manier van betalen) over het algemeen niet langer dan 1 week duren voor je de bestelling in huis hebt. Indien niet alles op voorraad is, zullen we proberen om je bestelling vóór de door jou aangegeven datum te leveren. Zijn niet alle goederen op voorraad en is er geen datum aangegeven, dan wachten wij tot de levering mogelijk wordt.

 

Kan ik een postbus-adres opgeven?


Nee, dit is helaas niet mogelijk.

 

Er ontbreekt een artikel in het pakket, maar het staat wel op de factuur. Wat nu?


Vermoedelijk is er iets misgegaan in het magazijn. Neem contact op met onze klantenservice voor verdere afhandeling.

 

Mijn pakket is nog steeds niet bezorgd. Wat kan er gebeurd zijn?


Hoewel we onze uiterste best doen om je bestelling zo spoedig mogelijk te leveren, kan er altijd iets misgaan. In dit geval kan onze klantenservice je verder helpen.