FAQ Retouren
Het spijt ons dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. Natuurlijk kun je het artikel binnen de wettelijke retourperiode naar ons terug sturen.
Stuur ons alsjeblieft een e-mail met de volgende informatie:
- Je klantnummer
- Je bestelreferentie
- De naam van het artikel en het artikelnummer
- Twee à drie goede foto's
We bekijken de foto's zo snel mogelijk en dan sturen we je een antwoord per e-mail.
Stap 1
Om een artikel te retourneren vragen wij je het retourformulier dat in je pakketje zit te gebruiken.
Stap 2
Daarna kan je de omschrijving van de artikelen, de artikelnummers en de maten van de artikelen die je wilt retourneren noteren. Daarbij kun je ons ook laten weten of je een andere maat zou willen hebben. Als alternatief kun je je klantenrekeningnummer en de informatie over de artikelen noteren op een stuk papier en deze toevoegen aan het pakket.
Stap 3
Vervolgens vragen we je het retourformulier toe te voegen aan het pakket, anders zijn we niet in staat de retourzending goed te identificeren.
Stap 4
Je kunt gratis je pakketje via PostNL aan ons antwoordnummer retourneren. Schrijf onze gegevens op je pakketje en ga naar een PostNL-locatie voor je retourlabel. Stuur het pakket naar het onderstaande retouradres. Vraag altijd om een verzendbewijs met een Track & Trace barcode.
Large Popmerchandising BV
Afdeling Retouren
Antwoordnummer 1113
3000 VB Rotterdam
Uiteraard kunt u de producten ook via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten wel voor u.