FAQ Retouren
Het spijt ons te horen dat je een probleem hebt met een artikel. Ondanks onze inspanningen om dit te voorkomen, kunnen er af en toe problemen ontstaan.
Neem contact op met onze klantenservice via live chat. Zorg ervoor dat je je bestelnummer, het artikelnummer en 2-3 duidelijke foto's van het artikel bij de hand hebt.
Je hebt 30 dagen de tijd om artikelen te retourneren. Als je lid bent van de Backstage Club, profiteer je van een verlengde retourperiode van 100 dagen.
Stap 1
Registreer je in ons retourportaal met het ordernummer en de postcode van je afleveradres.
Stap 2
Selecteer het betreffende artikel en voer een reden voor het retourneren in.
Stap 3
Mogelijk moet u uw bankgegevens invoeren voor een terugbetaling.
Stap 4
Klik nu op "Volgende" om de retourbon en het retourlabel te downloaden en uit te printen.
Doe de retourbon in het pakket en plak het retourlabel op het pakket.
Mocht je om wat voor reden niet kunnen printen, dan kan je ons retouradres op het pakket vermelden en het pakket zo afgeven bij Postnl, zij printen dan een nieuwe label. Het verzenden van je pakket is gratis. Schrijf een briefje met je ordernummer en naam en adres en stop dit bij de retour erbij.
Retouradres: Large Popmerchandising
Afdeling retouren
Antwoordnummer 1113
3000 VB Rotterdam
Stap 5
Geef het pakket dan gewoon af aan Postnl. Zodra we je retour hebben ontvangen, ontvang je een bevestiging per e-mail.
Bewaar de retourbon tot die tijd op een veilige plaats. Daar vindt u het trackingnummer waarmee u het pakket kunt volgen.
Het spijt ons dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. Natuurlijk kun je het artikel binnen de wettelijke retourperiode naar ons terug sturen.
Stuur ons alsjeblieft een e-mail met de volgende informatie:
- Je klantnummer
- Je bestelreferentie
- De naam van het artikel en het artikelnummer
- Twee à drie goede foto's
We bekijken de foto's zo snel mogelijk en dan sturen we je een antwoord per e-mail.
Dit kan verschillende oorzaken hebben. Je kunt je retour echter nog steeds aanmelden door deze stappen te volgen:
Maak je retourlabel snel en gemakkelijk aan via PostNL - geen printer nodig! Hier in ons retourportaal
Let op: alle geretourneerde artikelen worden bij aankomst in ons retourcentrum gecontroleerd. Als een artikel gedragen, beschadigd of anderszins in onacceptabele staat blijkt te zijn, kan het worden geweigerd en naar je worden teruggestuurd.
Helaas is dit niet mogelijk. Zodra we je retourzending hebben ontvangen en verwerkt, wordt het geld teruggestort op je oorspronkelijke betaalmethode.
Je bent van harte welkom om een nieuwe bestelling te plaatsen op onze website.
Terugbetalingen worden doorgaans teruggestort op de oorspronkelijke betaalmethode die werd gebruikt. Uitzonderingen zijn betalingen per bankoverschrijving. In dat geval hebben we je bankgegevens nodig.
Als je een cadeaubon hebt gebruikt voor je bestelling, wordt het tegoed opnieuw opgeladen. Je kunt de bon gebruiken voor je volgende bestelling.
Je terugbetaling wordt binnen 3-5 werkdagen na ontvangst van de ontvangstbevestiging uitbetaald.
Als je deze nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via live chat - zij helpen je graag verder.
Onze excuses voor het verzenden van het/de verkeerde artikel(en).
Stuur het/de artikel(en) gratis naar ons terug via ons retourportaal. Selecteer het artikel dat je hebt besteld en kies ‘Verkeerd artikel geleverd’ als reden voor retournering.
Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen, wordt het geld onmiddellijk teruggestort op de oorspronkelijke betaalwijze.
Houd er rekening mee dat we geen omruilingen doen.
Ja, zodra je retourzending is verwerkt in ons magazijn, ontvang je een bevestiging per e-mail. De terugbetaling zal zo snel mogelijk daarna plaatsvinden.
Let op: alle geretourneerde artikelen worden bij aankomst in ons retourcentrum gecontroleerd. Als een artikel gedragen, beschadigd of anderszins in onacceptabele staat blijkt te zijn, kan het worden geweigerd en naar je worden teruggestuurd.
Hier kunnen verschillende redenen voor zijn:
- Het pakket is beschadigd geraakt tijdens het transport.
- Het afleveradres was onvolledig of onjuist.
- Het pakket werd geweigerd bij aflevering.
- De bestelling is niet binnen de aangegeven tijd opgehaald bij het postkantoor of het lokale afhaalpunt.
We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn om je bestelling niet te ontvangen. Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen, wordt het geld onmiddellijk teruggestort.
Als je de artikelen toch wil ontvangen, kun je een nieuwe bestelling plaatsen, omdat we het oorspronkelijke pakket niet opnieuw kunnen versturen.
Controleer je gegevens en bezorgadres om er zeker van te zijn dat alles klopt.
Het spijt ons dat te horen! Controleer eerst het volgende:
- Het kan zijn dat we je bestelling in meerdere pakketten hebben verzonden. Controleer je factuur - als een artikelnummer ontbreekt, wordt het artikel mogelijk nabesteld en apart geleverd.
- Het artikel is mogelijk niet meer op voorraad. Controleer je e-mails (ook in je spam of junkmail) om te zien of we hierover contact met je hebben opgenomen.
Als geen van beide van toepassing is, neem dan contact op met onze klantenservice via live chat en we helpen je graag verder!