FAQ Retouren

Je hebt altijd het recht om het artikel binnen 30 dagen na ontvangst terug te sturen of binnen deze periode aan te geven dat je van jouw aankoop afziet. Als je een Backstage Club-lid bent heb je zelfs een bedenktijd van 100 dagen! Na herroepingsmelding heb je nog 14 dagen om het artikel te retourneren.

Het spijt ons dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. Natuurlijk kun je het artikel binnen de wettelijke retourperiode naar ons terug sturen.

 

Stuur ons alsjeblieft een e-mail met de volgende informatie:
- Je klantnummer
- Je bestelreferentie
- De naam van het artikel en het artikelnummer
- Twee à drie goede foto's

 

We bekijken de foto's zo snel mogelijk en dan sturen we je een antwoord per e-mail.

Stap 1
Registreer je in ons retourportaal met het ordernummer en de postcode van je afleveradres.

Stap 2

Selecteer het betreffende artikel en voer een reden voor het retourneren in.


Stap 3

Bij het ruilen heeft u de mogelijkheid om een ​​ander verzendadres in te voeren.

Mogelijk moet u ook uw bankgegevens invoeren voor een terugbetaling.


Stap 4

Klik nu op "Volgende" om de retourbon en het retourlabel te downloaden en uit te printen.

Doe de retourbon in het pakket en plak het retourlabel op het pakket.

Mocht je om wat voor reden niet kunnen printen, dan kan je ons retouradres op het pakket vermelden en het pakket zo afgeven bij Postnl, zij printen dan een nieuwe label. Als je geen printer hebt voeg dan het formulier met retourservice uitleg, die bij je bestelling zit, toe.

Retouradres: Large Popmerchandising                          

                         Afdeling retouren

                         Antwoordnummer 1113

                        3000 VB  Rotterdam


Stap 5

Geef het pakket dan gewoon af aan Postnl. Zodra we je retour hebben ontvangen, ontvang je een bevestiging per e-mail.

Bewaar de retourbon tot die tijd op een veilige plaats. Daar vindt u het trackingnummer waarmee u het pakket kunt volgen.

Helaas is het niet mogelijk om een ander artikel te kiezen in de plaats van een defect artikel. Je kunt het wel ruilen voor een andere maat als deze beschikbaar is.
Als je ervoor kiest om een vervangend artikel te ontvangen, dan sturen wij dit gratis op.
Je ontvangt je geld terug via de gekozen betaalmethode. De uitzondering hierop is vooruitbetaling. Hiervoor hebben we je bankgegevens nodig. Als je bij je bestelling een cadeaubon hebt ingewisseld dan herladen wij het tegoed hierop. Je kunt deze bij je volgende bestelling dan weer inwisselen.

Waarom is mijn tegoed nog niet teruggestort?
Zodra we jouw retour hebben ontvangen zal het tegoed binnen 3-5 dagen worden teruggestort op je bankrekening, PayPal of credit card. Voor bestellingen die via de betalingsservice Klarna worden geplaatst, wordt het kredietbedrag automatisch naar Klarna overgemaakt. Het factuurbedrag wordt dan aangepast en je ontvangt van Klarna een bijgewerkte factuur.

Let op de volgende punten:
• In geval van een ruil- of vervangende bestelling wordt het tegoed teruggestort op je bankrekening. Wij zullen je bankgegevens opvragen in het retourportaal, aangezien de nieuwe bestelling helaas niet gekoppeld is aan de oorspronkelijke bestelling.
• Sommige van onze producten (bijv. schoenen, lederwaren) worden vanuit andere magazijnlocaties verzonden, wat betekent dat er helaas enige vertraging kan optreden bij het verwerken van terugbetalingen.