FAQ Levering

Als alle artikelen op voorraad zijn wordt je pakketje binnen 2 tot 4 werkdagen bezorgd. Je kunt de exacte status van je bestelling bekijken onder "bestellingen" in je klantaccount. Zodra je pakketje klaar is om verzonden te worden zullen we je een verzendbevestiging per e-mail sturen.
Je kunt de status van je bestelling in je klantaccount onder "bestellingen" bekijken. Als je de bestelling als gast hebt geplaatst is deze optie helaas niet beschikbaar. In beide gevallen ontvang je een e-mail van ons wanneer je bestelling is verstuurd.
In dit geval is bestelling waarschijnlijk als briefpost verzonden en daarom kun je het niet volgen. Als je bestelling na 14 dagen nog steeds niet is aangekomen neem dan contact op met onze klantenservice.
Helaas is het alleen mogelijk om het verzend- of factuuradres te veranderen bij bestelling die geplaatst zijn met vooruitbetalen. In ons snelle verwerkingsproces worden bestellingen die vooraf betaald zijn direct verwerkt en verpakt. Om deze reden kunnen we het adres niet meer aanpassen. We waarderen je begrip.
We sturen je bestelling graag naar een door jou gekozen adres. Je hebt de mogelijkheid om bij het plaatsen van de bestelling een ander adres in te geven.
In Nederland bedragen de verzendkosten € 3,95 ongeacht het formaat of gewicht van het pakket. Als je lid bent van de Backstage Club hoef je geen verzendkosten te betalen.
Helaas is het alleen mogelijk aanpassingen te doen in een bestelling als de betaalmethode "vooruitbetalen" is gekozen. In ons snelle verwerkingsproces worden bestellingen die vooraf betaald zijn direct verwerkt en verpakt. Om deze reden kunnen we het adres niet meer aanpassen. We waarderen je begrip.
Indien je niet thuis bent zal PostNL je pakket proberen af te geven bij je buren. Als dat niet lukt laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuiscode’ achter en brengt het naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
Onze pakketjes worden geleverd door PostNL.
Indien je niet thuis bent zal PostNL je pakket proberen af te geven bij je buren. Als dat niet lukt laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuiscode’ achter en brengt het naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.
Van Large krijg je altijd een Track & Trace code behalve als je als gast besteld hebt.
Indien je niet thuis bent zal PostNL je pakket proberen af te geven bij je buren. Als dat niet lukt laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuiscode’ achter en brengt het naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.