FAQ Levering

Bij standaardlevering wordt je pakket doorgaans binnen 3-5 werkdagen bezorgd. Je kunt de exacte status van je bestelling controleren in je klantenaccount onder 'Bestellingen'. Sommige van onze producten (bijv. schoenen, lederwaren) worden vanuit andere magazijnlocaties verzonden, zodat het mogelijk is dat je meer dan één levering voor dezelfde bestelling ontvangt.

Let op, dat een gastbestelling niet wordt opgeslagen in een account.

Je kunt de status van je bestelling in je klantaccount onder "bestellingen" bekijken. Als je de bestelling als gast hebt geplaatst is deze optie helaas niet beschikbaar. In beide gevallen ontvang je een e-mail van ons wanneer je bestelling is verstuurd.
In dit geval is bestelling waarschijnlijk als briefpost verzonden en daarom kun je het niet volgen. Als je bestelling na 14 dagen nog steeds niet is aangekomen neem dan contact op met onze klantenservice.
Helaas is het alleen mogelijk om het verzend- of factuuradres te veranderen bij bestelling die geplaatst zijn met vooruitbetalen. In ons snelle verwerkingsproces worden bestellingen die vooraf betaald zijn direct verwerkt en verpakt. Om deze reden kunnen we het adres niet meer aanpassen. We waarderen je begrip.
We sturen je bestelling graag naar een door jou gekozen adres. Je hebt de mogelijkheid om bij het plaatsen van de bestelling een ander adres in te geven.
In Nederland bedragen de verzendkosten € 4,99 ongeacht het formaat of gewicht van het pakket. Als je lid bent van de Backstage Club hoef je geen verzendkosten te betalen.
Helaas is het alleen mogelijk aanpassingen te doen in een bestelling als de betaalmethode "vooruitbetalen" is gekozen. In ons snelle verwerkingsproces worden bestellingen die vooraf betaald zijn direct verwerkt en verpakt. Om deze reden kunnen we het adres niet meer aanpassen. We waarderen je begrip.
Van Large krijg je altijd een Track & Trace code.
Onze pakketjes worden geleverd door PostNL.

Ja, dat is soms mogelijk, uiteraard betaal je geen extra verzendkosten hiervoor.

Indien je niet thuis bent, kun je het pakket volgen met de track en trace code (en je postcode) op Postnl.

Nee, dit is helaas niet mogelijk.