FAQ Bestellingen
Het spijt ons dat te horen! Controleer eerst het volgende:
- Het kan zijn dat we je bestelling in meerdere pakketten hebben verzonden. Controleer je factuur - als een artikelnummer ontbreekt, wordt het artikel mogelijk nabesteld en apart geleverd.
- Het artikel is mogelijk niet meer op voorraad. Controleer je e-mails (ook in je spam of junkmail) om te zien of we hierover contact met je hebben opgenomen.
Als geen van beide van toepassing is, neem dan contact op met onze klantenservice via live chat en we helpen je graag verder!
Onze excuses voor het verzenden van het/de verkeerde artikel(en).
Stuur het/de artikel(en) gratis naar ons terug via ons retourportaal. Selecteer het artikel dat je hebt besteld en kies ‘Verkeerd artikel geleverd’ als reden voor retournering.
Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen, wordt het geld onmiddellijk teruggestort op de oorspronkelijke betaalwijze.
Houd er rekening mee dat we geen omruilingen doen.
• Op alle artikelen die je bij Large koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
• Fabrikanten bieden in enkele gevallen een garantietermijn. De termijn en inhoud van deze fabrieksgarantie staan - indien van toepassing - in de gebruiksaanwijzing van het artikel. Deze fabrieksgarantie geldt onverminderd de wettelijke garantie.
• Als de klacht gegrond is, komen de kosten voor het omruilen of laten repareren van artikelen (inclusief verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Large.
• De klacht is ongegrond als deze is veroorzaakt door: normale slijtage bij gebruik, beschadiging door opzet of nalatigheid, onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud, beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.
• Bij reparaties of ruilingen die buiten de garantie vallen, is het soms redelijk om (een deel van) de kosten zelf te betalen. Zijn er voor jou kosten verbonden aan het oplossen van je artikelklacht, dan laten we je dit vooraf weten.
• Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.
• Wat doe ik wanneer ik een productiefout of verkeerde levering constateer?
• Neem na constatering zo spoedig mogelijk contact met ons op of stuur het artikel direct gratis naar ons terug via het antwoordnummer dat op het retourformulier staat aangegeven.