FAQ Bestellingen
• Op alle artikelen die je bij Large koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
• Fabrikanten bieden in enkele gevallen een garantietermijn. De termijn en inhoud van deze fabrieksgarantie staan - indien van toepassing - in de gebruiksaanwijzing van het artikel. Deze fabrieksgarantie geldt onverminderd de wettelijke garantie.
• Als de klacht gegrond is, komen de kosten voor het omruilen of laten repareren van artikelen (inclusief verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Large.
• De klacht is ongegrond als deze is veroorzaakt door: normale slijtage bij gebruik, beschadiging door opzet of nalatigheid, onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud, beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.
• Bij reparaties of ruilingen die buiten de garantie vallen, is het soms redelijk om (een deel van) de kosten zelf te betalen. Zijn er voor jou kosten verbonden aan het oplossen van je artikelklacht, dan laten we je dit vooraf weten.
• Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.
• Wat doe ik wanneer ik een productiefout of verkeerde levering constateer?
• Neem na constatering zo spoedig mogelijk contact met ons op of stuur het artikel direct gratis naar ons terug via het antwoordnummer dat op het retourformulier staat aangegeven.