FAQ Coronavirus informatie

We zijn ons bewust van de huidige situatie en handelen daarom in het belang van onze klanten. We hebben besloten om de retourtermijn tijdelijk te verhogen naar 100 dagen. Indien het nog steeds niet mogelijk is om binnen de gestelde termijn je retourzending terug te sturen, kun je er zeker van zijn dat we in jouw voordeel zullen handelen.

Je kunt je retourzending naar ons terug sturen zoals gewoonlijk. Volg gewoon de onderstaande link – https://www.large.nl/return-service.html

Je retourzending wordt direct na ontvangst verwerkt en je zult je geld zo snel mogelijk terugkrijgen.

Ja, natuurlijk. We leveren net als gewoonlijk en doen ons best om de pakketten zo snel mogelijk bij je af te leveren.
Om bij onze klanten te kunnen leveren en tegelijkertijd de veiligheid van onze medewerkers te garanderen, hebben we onze processen op het gebied van logistiek, verzending, distributieketens en inkoop aangepast. Hierdoor kunnen we prioriteit geven aan de opslag en levering van artikelen. Daardoor kunnen onze levertijden op dit moment langer zijn dan gebruikelijk. Je kunt de actuele levertijden vinden op de productpagina van elk artikel. Bedankt voor je begrip in deze moeilijke situatie.
Ja, natuurlijk.
Nee. Alleen als je een geïnfecteerde pakketbezorger knuffelt. Meer informatie over hoe onze koeriers je helpen om beschermd te blijven, vind je hier .
Zoals gewoonlijk ontvang je jouw geld binnen 2-3 dagen na ontvangst van de retourzending via de oorspronkelijke betaalmethode terug.
Bij LARGE doen we er alles aan om de verspreiding van het nieuwe coronavirus te voorkomen. Het merendeel van alle collega’s van het kantoor werkt nu thuis, onze logistiek staat alleen open voor onze gespecialiseerde medewerkers, desinfectiemiddelen en hygiëne-instructies zijn aanzienlijk uitgebreid.